fredag 22 juli 2011

Totte och mammas liljor....

Mamma har oranga liljor i sin blomrabatt och häromdagen när vi var där så lyste dom så oerhört vackert att jag var tvungen att låta Totte posera lite bredvid dom :-D

En mobilkamera är ju inte det ultimata att fotografera blommor med, men det får duga...

Idag åskar det här, vi vaknade av det och det håller på ännu.. Det behövs verkligen lite regn och upprensning i luften tycker jag, det är rent för torrt i marken.

Vi har nu snart avverkat två veckor av vår semester och vi har inte gjort nånting annat än att vila. Mitt ben började värka igen häromdagen, jag var så glad för att jag inte känt av det så mycket sen en tid tillbaka så jag blev inte alls glad..... Jag ska träffa min läkare i september och då försöka få en röntgen av ryggen, för så här vill jag inte ha det. I förrgår sprängvärkte det i hela låret, det inte bara "brann" som innan... Jag blir ju lite skrajsen över vad det kan vara för fel, att som jag som har livlig fantasi, gör ju inte saken bättre direkt...

Nu ska jag fortsätta surfa runt en stund på nätet, ännu kan vi inte gå ut. Totte är inget direkt fan av det här ovädret....

2 kommentarer:

  1. Men så trist att ni har så dåligt väder :( Här har vi haft kanonvarmt i flera dagar och det ser ut att fortsätta...Åskan har jag bara hört en enda gång i år och det var i Dalarna.

    Hoppas du får hjälp med ditt ben...det är så jobbigt att ha värk.

    Kram från oss!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild... en riktig blomsterpojke!!
    Hoppas att din värk är bättre.
    Sköt om er.... kram!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett tassavtryck när du ändå är här ;.p