fredag 13 januari 2012

Min fina Totte 9 år idag!

Totte's alla paket....
Mitt älskade djur fyller 9 år idag, som vi firat tillsammans med Ulrika på jobbet och många gratulationer på Facebook!
Dessa tackar vi så mycket för <3

Vi fikade med semlor dagen till ära, dock fick jag bara i mej grädden och locket, men Totte åt allt utom halva underdelen.
En gottegris är vad han är ;.p

Totte fick ju paket så klart,- av mej en sån där rosa/lila gris som brölar...

Grisen.. som kanske måste få ett namn?




Ulrika hade två paket till honom, ett med gottiga grisöron och tuggrullar, och ett med en påse "smågodis", se bilden nedan ;.)

Nu har vi dumpat ner oss i soffan, lite skönt med
helg och två dagar ledigt...

(I onsdags fick jag min nya kyl/frys och spis, äntligen!)

Ha en skön helg ni,- och ta det försiktigt ute på den där förbaskade isen överallt....

Försöker som vanligt att servera sej själv <3

10 kommentarer:

  1. Ett JÄTTE GRATTIS till fina Totte på 9-års dagen! Otroligt vad tiden går... Han va ju valp nyss... ;-)
    Mvh Johanna, Basil & Valentino i Skåne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ni <3

      Jaadu, jag är själv helt förvånad över hur fort tiden har gått, för jag tycker oxå att han nyss var en liten buspojk med sylvassa bissingar :-D

      Radera
  2. Så mycket fina presenter han fick, Tottisen :) Han blev säkert glad och nöjd över sin födelsedag.
    Håller med föregående om att tiden verkligen går fort...alldeles för fort. Hedvig blir 4 år i slutet av månaden. Fattar inte var tiden tagit vägen...

    Ha en skön helg - och gå försiktigt!

    Kram från oss i norr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han fick lite paket, av mej fick han en och resten av Ulrika på jobbet. Hon är lite svag för charmören kan jag tillägga <3

      Har ni det lika jädrigt däruppe, med is överallt där man ska gå?

      Kramar till er <3

      Radera
  3. Vem skulle inte bli charmad av Totte :)

    Just nu har vi ingen is alls här. Det är bara vanlig snö på vägar/gångvägar. Tack o lov för det...innan jul var det snöblandat regn och kallgrader om vartannat, så det var snorhalt ute. Nu har det äntligen blivit riktig vinter och jag hoppas det håller i sig.

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du vill ju ha riktig vinter med snö och kyla :-D
      Själv är jag nog mer åt det där Skåne-vinter-hållet... Detta som är nu, mittemellan med bara is överallt, ÄR INTE KUL!!!

      Kram kram <3

      Radera
  4. Grattis Totte i efterskott (här i bloggen).
    Vilket trevligt kalas Totte fick på sin födelsedag!!
    En massa roliga paket och en massa gott att äta.... då är det toppen.
    Kramar från mig och de lurviga :).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar för det, du grattade ju inne på Fejjan oxå ;.p
      Jag tror att han var fullt nöjd med dagen :-D

      Kramar tillbaka <3

      Radera
  5. Stort GRATTIS till "the big man" från oss i Koppis, i efterskott! 9 år redan, inte klokt. Hoppas Lectra blir lika gammal och lika klok som Totte är!

    Kram till er båda! ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar tackar, ja jag är själv lite paff över hur fort tiden gått.. han var ju en pytteliten Fiit alldeles nyss ju :-D

      Klart att Lectra oxå blir en "Old Lady" <3

      Kram kram <3<3<3

      Radera

Lämna gärna ett tassavtryck när du ändå är här ;.p