lördag 16 april 2011

Så härligt väder vi börjar få nu....

Anette & Totte
Alltför sällan så hamnar jag och min hund på samma foto, men igår gjorde vi det ;.)

Min mamma fyllde år igår så hon fick ett inramat foto på mej och Totte.. eftersom att jag inte har barn så är detta det enda "barnbarnet" jag kan bidra med <3

Idag skulle vi ha varit med i skogen och söktränat lite. Vår grupp består av ett par till som troligtvis inte ska tävla i det och då blir det inte så hysterisk fokus och lite mer soft inställning till träningarna för oss.... Totte är ju ändå 8 år och vi har inte legat i som dårar med varken fysträning eller annat i vinter på grund av väder och underlag.
Isen är förödande dels för mej, men även min hund som inte är något fan av vare sej den eller djup snö. Han är mer den där typen som har det bekvämt med lite skönare väder och barmark....

Jag har lite att fixa med här hemma så vi åker en liten sväng ut till klubben i stället, för vädret ser ut att vara helt underbart..

Ha det så gott därute....

2 kommentarer:

Lämna gärna ett tassavtryck när du ändå är här ;.p