onsdag 20 april 2011

Totalt urlakad idag!

Jag har jobbat för mej, ganska många timmar den här veckan och nu känner jag mej totalt urlakad. Jag tror att jag nog har ätit lite för dåligt med fett och proteinerna några dagar och det gör inte saken bättre...
Nu håller jag på att koka två ägg som jag ska blanda med lite Bregott och en fet röra i allafall. Till lunch blev det en laxbit som jag wokade tillsammans med någon ny variant av Findus (tror jag det var) wokgrönsaker. Som tur var köpte jag bara den lilla påsen för någon hit tyckte jag nog inte att det var.. Då är det nog godare att göra en blandning själv om det är vattenkastanjerna och bambuskotten man är ute efter. Nu har jag tyvärr inte kollat upp om dom håller LCHF-mått, men jag blev så nyfiken och gick på reklamen då det såg så gott ut på bilden...

Nu ska jag inta soffan med mina ägg och se på Grey's Anotomy och därefter den nya serien Off the map...

Ha det gott alla, snart är det fyra dagars skön påskledighet!

2 kommentarer:

  1. Aja baja, slarva med maten!

    "vattenkastanjerna och bambuskotten" Gott, gott! Knastrar så mumsigt.
    Jag tror inte att det är just nåt i dem, varken nyttigt eller onyttigt? Har jag trott iaf...

    För mig BÖRJAR fyra dagars arbete istället. Fy, sjutton för att jobba helger! Och aldrig en dag extra ledigt... Snyft!

    SvaraRadera
  2. Ja jag har varit dålig på att äta ordentlig är jag rädd.. Jag har ätit "rätt" men för lite :'(

    Men igår åt jag två kokta ägg som jag blandade med lite smör och Skagenröra och sovit många timmar, så idag känner jag mej piggare :-D

    Fy och usch för att jobba så som du gör :'(

    Stor kram till dej!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett tassavtryck när du ändå är här ;.p